5.06.2007

Морзе Наталія: Замітки про Конференцію

Моє враження від конференції - Замітки:
Пленарне засідання: нестандартне за формою, в залі вистака робіт відомого скульптора Е. Невідомого, з прямою демонстрацією в Інтернеті. Засідання мало представницький характер - в рамках зазначеної теми не можливо провести інакше. Між виступами оригінальні показ сучасної моди, підготовлений студентами, моделі зроблені із природного матеріалу, наприклад, із бубликів, макаронів.
Перерви: Не витрачаються шалені гроші на фуршети – все достатньо скромно, але корисно: кава та печиво. Відсутня «ситна» показуха! Мінімум роздаткового матеріалу – все є в Інтернеті, на сайтах. Програма містить назви секцій, час проведення кожної частини конференції та аудиторії проведення кожного засідання. При цьому всі аудиторії підготовлені – в наявності будь-яка комп»ютерна техніка, Інтернет, фліпчарти тощо. Всі аудиторії відкриті заздалегіть, їх легко можно знайти.
Дискусія « Чи має технологія Веб 2.0 майбутнє?»: цікава форма, якій слід навчатися: як організовувати та проводити, так і брати участь в ролі активних та пасивних учасників. Участь у дискусії народила для мене багато запитань, як організаційного, так і навчально-наукового характеру.
Актуальна цитата дискусії: «Інноваційний державний проект буде мати перспективу та результату, якщо його керівники дотримуватимуться формули: 90%+10%, де 90% фінансів має йти на підготовку кадрів, а лише 10% - на його інфраструктуру». Говорячи іншими слова: якщо держава не зрозуміє, як слід планувати гроші на Програму інформатизації, то така програма не буде мати ефективного результату для держави!
Це зайвий раз демонструє, яку добру та корисну державну справу роблять керівники та учасники проекту «Навчання для майбутнього».
Місце проведення: Російський державний гуманітарний університет. Багато цікавинок в Російському гуманітарному університеті – це для мене, як проректора, - супер оснащення комп’ютерною та мультимедійною технікою – і це гуманітарний університет! На кожному поверсі – музеї, відкриті. Біля кожної кафедри – відкриті виставки програмного забезпечення, що використовується у навчальному процесі та створено там.
Серйозна підготовка перед проведенням самої конференції: завчасна реєстрація всіх учасників дала можливість швидко лише двом особам реєструвати всіх; підготовка керівників секцій: після реєстрації я відразу одержала листа від її керівника – Андрія Попова, викладача пед. університету, він знайомився з учасниками – слід знати для кого і як готувати роботу секції. З часом була мені надіслана програма секції та адреси всіх її членів.
А тепер робота самої секції «Геоінформаційні системи та їх використання у навчальному процесі». Тема, яка для мене останнім часом стала дуже цікавою та потрібною в роботі – створюю ГІС- центр.
Корисні виступи:
1. Виступ керівника секції Попова А. присвячено: відмінностям веб 2.0 від веб 1.0; означення поняття веб 2.0; проблеми, пов’язані з стрімким розвитком Інтернету; опис сучасних засобів веб 2.0 технологій та відповідного програмного забезпечення.
2. Кисельов Олексій – викладач пед. університету з Нижнього Новгорода, кафедра астрономії. Висока компетентність, професійність та глибоке розуміння того, про що говорить та демонструє: перспектива та розвиток нового напрямку – «Геоінформатика», який вже реально реалізується не лишу у ВНЗ, а і в школах – на уроках інформатики, географії тощо. Учнів та студентів навчають, як користуватися навігаційними приладами – GPS та ГІС системами та технологіями, які вільно розташовані в Інтернеті – на Google.
3.Лаврентьєв Микита, викладач одного із Московських ВНЗ, розповів про нові програми для опрацювання супутникових знімків та їх використання у навчальному процесі. Багато реальних посилань на існуючи бази даних та програмне забезпечення, які і складають ГІС, порівняння російських та закордонних програм, що дозволяють опрацьовувати знімки, одержані із супутника.
Морзе Наталія - учасник конференції від України.

Немає коментарів: